خودپرداز نوین



خودپرداز

بازاریابی، نصب و راهبری دستگاه‌های خودپرداز شعب و خارج از شعب یکی از اهداف میان مدت شرکت پرداخت نوین آرین در برنامه‌ی مدون توسعه و پیشرفت شرکت بوده است. در راستای نیل به اهداف مذکور، شرکت پرداخت نوین آرین، تجهیز و ایجاد زیر ساخت‌های لازم، تامین نیروی انسانی متخصص و برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزشی را به صورت مداوم و دوره‌ای پیگیری نموده است. استفاده از طرح و برنامه در موضوع خودپرداز مسبب شده است که نام پرداخت نوین آرین، در جای جای ایران عزیز به نیکی در خدمت و مشتری مداری ثبت گردد.

مزایا

خودپرداز نوین یکی از پرطرفدارترین امکاناتی است که شرکت پرداخت نوین آرین، افتخار آن را دارد که به وسیله‌ی آن‌ها میزبان کاربران و مردم ایران باشد. آن‌چه رضایت‌مندی کاربران را جلب کرده قطعاً نشان از بررسی درست خواسته‌ی کاربران، پایش روزانه و منظم بازار توسط تیم فنی و پشتیبانی و توسعه‌ی بازار ماست. از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان به صورت منحصر به فرد و یگانه برای خودپرداز نوین در نظر گرفت، عبارت‌اند از:
  • واحد پایش و مانیتورینگ قوی و مستمر
  • شبکه ارتباطی مناسب و پایدار (سرعت بالا و قطعی کم)
  • پشتیبانی و سرویس دهی مستمر، در اسرع وقت توسط شرکت خدمات پشتیبانی
  • داشتن سوییچ تراکنش مناسب که باعث کم شدن مغایرت تراکنشی بین بانکی می‌شود
  • ارایه خدمات نوین و بروز (مانند خدمات offline و برداشت بدون کارت)
  • پاسخ‌گویی مناسب به مشتریان خودپرداز توسط مرکز ۲۴ ساعته‌ی سلام مهر
  • شبکه پول رسانی قوی حتی در روزهای تعطیل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن