سوالات متداول

برای ثبت درخواست دستگاه کارتخوان پرداخت نوین کافیست در خواست خود را از یکی طرق زیر ثبت نمایید:

  • تکمیل فرم آنلاین سفارش کارتخوان(بزودی)
  • تماس با تلفن پشتیبانی و مرکز امداد مشتریان پرداخت نوین
  • مراجعه به یکی از شعب بانکهای طرف قرارداد پرداخت نوین
  • همکاران ما در اسرع وقت جهت انعقاد قرارداد و دریافت مدارک لازم با شما تماس خواهند گرفت.

برای پذیرندگان عمومی کپی برابر اصل شناسنامه و یا کارت ملی صاحب حساب، جواز کسب، سند یا اجاره‌نامه ملک و اطلاعات حساب بانکی الزامی است.

با شماره تلفن‌های مرکز امداد مشتریان که بر روی دستگاه کارتخوان درج شده تماس حاصل نموده و مشکل و پیام خطای دریافتی را اعلام نمایید. کارشناسان فنی به صورت تلفنی و در صورت نیاز با مراجعه حضوری نسبت به رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود.

فرآیند تسویه حساب با پذیرندگان مطابق دستورالعمل مصوب بانک مرکزی ج.ا.ا و شرکت شاپرک می‌باشد. واریزی وجوه به حساب متصل به دستگاه طبق قوانین و مقررات نهادهای ذیربط در 7 بازه زمانی (سیکل پایای بانکی) و در طول شبانه روز صورت می¬پذیرد که طی آن مبالغ کلیه تراکنش¬های یک سیکل به بانک شما واریز و توسط بانک به حساب متصل به دستگاه انتقال می‌یابد.

برای پذیرندگان عمومی کپی برابر اصل شناسنامه و یا کارت ملی صاحب حساب، جواز کسب، سند یا اجاره‌نامه ملک و اطلاعات حساب بانکی الزامی است.

در حال حاضر هیچ‌گونه کارمزدی از پذیرندگان بابت کارکرد دستگاه کارتخوان کسر نمی‌گردد.

این خدمت از لحاظ فنی امکان پذیر بوده ولی با توجه به مصوبه بانک مرکزی ج.ا.ا در خصوص ممنوعیت انتقال وجه از طریق دستگاه‌های کارتخوان، در حال حاضر ارائه نمی‌گردد.

مراتب را در اولین فرصت به مرکز امداد مشتریان شرکت پرداخت نوین اعلام نمایید.

بله از طریق تماس با پشتیبانی و دریافت نام کاربری و کلمه عبور، می‌توان با مراجعه به پورتال پذیرندگان کلیه تراکنش‌های دستگاه کارتخوان را مشاهده نمود.

شما می‌توانید درخواست تغییر حساب خود را از طریق تماس با مرکز امداد مشتریان و سایت پرداخت نوین(به زودی) ثبت نمایید.