سوالات متداول

بله. به نزدیک‌ترین شعبه‌ی بانک اقتصاد نوین مراجعه کنید. همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

با همکاران ما در مرکز سلام مهر تماس بگیرید. آن‌ها به صورت ۲۴ ساعته، حتی در روزهای تعطیل،‌ آماده‌ی رفع مشکلات مشابه شما هستند.

با همکاران ما در مرکز سلام‌مهر تماس بگیرید. آن‌ها شما را برای دریافت کارت‌تان رهنمایی خواهند کرد.

با ما تماس بگیرید. همکاران ما در بخش خود‌پرداز آماده‌ی پیگیری موضوعات مشابه هستند.

دارنده کارت پس مراجعه به خودپرداز، و بعد از وارد نمودن کارت وتنها با فشردن کلید تایید/ثبت (بارنگ سبز مشخص است ) و انتخاب گزینه شماره شبا، شماره موردنظر روی رسید مشتری چاپ می‌گردد.

کافی است در خودپرداز، دکمه‌ی تایید/ثبت (با رنگ سبز مشخص است) را فشار دهید و گزینه‌ی «غیرفعال نمودن کارت» را انتخاب کنید. بعد از تایپ شماره کارت و تایید، کارت غیرفعال می‌شود.

دارنده کارت با ورودبه اینترنت بانک خود می تواند، با معرفی شماره موبایل شخص گیرنده وجه، نسبت به ارسال وجه اقدام نماید. پس از ثبت درخواست توسط مشتری "یک شناسه برداشت وجه" برای شماره موبایل مذبور ارسال می‌گردد. هم‌چنین یک رمز در اختیار دارنده کارت فرستنده وجه قرار می‌گیرد.شخص گیرنده وجه حداکثر تا 2ساعت پس از ثبت درخواست توسط فرستنده وجه می‌تواند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک اقتصادنوین، پس از انتخاب گزینه مربوطه، با وارد نمودن شناسه برداشت وجه و نسبت به برداشت مبلغ اقدام نماید.