برای مشاهده ریز تراکنش ها و پرداخت ها وارد سامانه نمایش تراکنش ها شوید
سامانه تراکنش

برای مشاهده ریز تراکنش ها و استفاده از دیگر خدمات ...

پرداخت های الکترونیکی

برای پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن های الکترونیکی و ...

طرح جدید باشگاه

شرکت پرداخت نوین در پی اجرای طرح های موفق پیشین ...

درباره شرکت

شرکت پرداخت نوین آرین با هدف ارائه و گسترش شبکه بانکداری ...

Untitled Document

محصول و خدمات : مرکـز ارتباط نوین
   

  • مرکـز ارتباط نوین

مركز ارتباط نوين

مرکز ارتباط نوين با ارايه خدمات در هفت روز هفته و بيست و چهار ساعت شبانه‌‌ روز در سال 1385 تاسيس گرديد.

اهداف تاسيس اين مرکز
• سهولت دسترسي به اطلاعات فارغ از محدوديت‌هاي زماني و مکاني 
• حمايت و پشتيباني از مشتريان در راستاي رفع مشکلات احتمالي 
• تسهيل و تسريع در فرآيند اطلاع‌رساني به مشتريان
مرکز ارتباط نوین از طريق ارتباط دائم با مشتريان و جمع‌آوري، ثبت و تحليل سئوالات، انتقادات و پيشنهادات آنان، ديدگاهي واقعي از رفتارها و نيازهاي مشتري را براي بانک اقتصادنوين ترسيم مي‌کند. بدين ترتيب امکان تغيير رويه سازمان از محصول مداري به سمت مشتري محوري بوجود خواهد آمد.
توانمندي در برقراري ارتباط مؤثر، تخصص در ابزارهاي پرداخت الكترونيكي، دانش و تجربه در اطلاعات و نرم‏افزارهاي بانكي از مشخصه‏هاي كارشناسان پاسخگوي اين مركز است. مركز ارتباط نوين در سه گروه امداد مشتريان و کارت، امداد پذيرندگان و امداد شعب در قالب يك مركز امدادرسان (Help Desk) سازمان‌دهي شده است.

زمينه فعاليت گروه امداد مشتريان و کارت 
راهنمايي مشتريان بانک اقتصادنوين در زمينه خدمات بانکداري الکترونيکي
اعلام اطلاعات شعب، شرکت‌ها و ادارات وابسته (آدرس، تلفن، ساعات کاري و ...)
پاسخگويي در زمينه خدمات و وضعيت کارت‌هاي مشتريان
رسيدگي به ضبط کارت مشتريان و ارجاع به مراجع ذيربط 
راهنمايي مشتريان در خصوص واگذاري تسهيلات اعطايي و شرايط آن
اعلام شرايط استخدامي و نتايج آن
راهنمايي مشتريان جهت نحوه استفاده از صندوق امانات بانک
اطلاع‏رساني مشتريان در خصوص انواع سپرده‏ها (ارزي و ريالي) 
پيگيري پيشنهادات و شکايات مشتريان و ارجاع به مراجع ذيربط
راهنمايي مشتريان و شعب بانک جهت رفع مغايرت‌هاي مالي و پيگيري از مراجع ذيربط 
مسدود نمودن کارت‌هاي مفقودي مشتريان و شعب

زمينه فعاليت گروه امداد پذيرندگان 
• پاسخگويي به کليه سوالات پذيرندگان در خصوص پايانه‌هاي فروش
• پاسخگويي به مسائل و مشکلات مالي پذيرندگان و مشتريان شبکه بانکي در خصوص پايانه‌هاي فروش و پيگيري مشکلات ايشان در اين زمينه
• ارجاع مشکلات مربوط به پايانه‌هاي فروش به واحدهاي پشتيباني جهت مراجعه و رفع مشکل

زمينه فعاليت گروه امداد باشگاه پذيرندگان نوين 
• مشاوره و راهنمايي پذيرندگان در خصوص باشگاه پذيرندگان نوين و بهره‏مندي از مزاياي مربوطه

امداد مشتريان و کارت: 48031000 - 021
امداد پذيرندگان پايانه‌هاي فروش: 48031480 - 021
امداد باشگاه پذيرندگان نوين: 48031031 - 021

سامانه امداد مشتریان
درگاه پرداخت اینترنتی
خدمات بانکداری الکترونیک
اطلاعات شاپرک
سامانه تراکنش
درخواست کیوسک خدمت رسانی
درخواست کارتخوان
پایگاه های مرتبط
فرهنگ اصطلاحات جدید بانکی
محصولات و خدمات
سوالات متداول
اخبار
دعوت به همکاری
دعوت به همکاری فنی
راهنمایی
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟
Copyright© 2012           :           Pardakht Novin Arian®           :           PNA.Co.™